Zákaznický účet

Zákaznický účet

Proč mít zákaznický účet?

Po zadání Vašich firemních údajů Vám zřídíme Váš osobní zákaznický účet (aktivace zákaznického účtu může trvat až 24h.). Má to pro Vás tu výhodu, že nemusíte svá základní data znovu zadávat při každé objednávce. Pro aktivaci svého zákaznického účtu se přihlásíte pouze pomocí své e-mailové adresy a svého hesla.
Firemní údaje u svého zákaznického účtu můžete kdykoliv online změnit. Musíte se jen přihlásit a v sekci „Účet“ kliknout na ikonu „Změna uživatelských dat“. Zde pak můžete svá data aktualizovat.

Funkce zákaznického účtu
V sekci „Účet“ svého zákaznického účtu naleznete následující funkce:

  • Změna uživatelských dat
    Zde můžete změnit adresu, e-mailovou adresu nebo heslo.
     
  • Správa dodacích adres:
    Zde můžete vytvářet a upravovat různé dodací adresy. Během tvorby objednávky si pak můžete vybrat příslušnou dodací adresu.
     
  • Dosud objednané produkty:
    Zde získáte přehled o všech produktech, které jste si v e-shopu Normfest objednali. Můžete je odsud vložit do aktuálního košíku a objednat.
     
  • Dosud poslané objednávky:
    Zde získáte přehled o všech objednávkách, které jste v e-shopu Normfest uskutečnili. Odsud můžete produkty obsažené v košíku nebo celý obsah košíku vložit do aktuálního košíku a objednat.
     
  • Uložené košíky: 
    Zde získáte přehled o všech uložených košících, které jste v e-shopu Normfest uložili. Odsud můžete produkty obsažené v košíku nebo celý obsah košíku vložit do aktuálního košíku a objednat.
     
     
  • Přehled věrnostních akcí:
    Zde získáte přehled o celé své historii v aktuální věrnostní akci a přehled o nasbíraných a uplatněných věrnostních mincích. Zde vidíte vždy aktuální stav svého konta mincí.
     
  • Chybějící hodnocení produktů:
    Zde získáte přehled o všech produktech, které jste v e-shopu Normfest zakoupili, ale ještě neohodnotili. Protože je pro nás Váš názor důležitý, potěší nás samozřejmě každé hodnocení produktu. Takto můžete své zkušenosti sdílet s ostatními zákazníky a postarat se o lepší zážitek z nakupování. Vždyť i Vy profitujete z hodnocení produktů ostatních.

Moje přihlášení do e-shopu nefunguje. Co teď?

Pro přihlášení do e-shopu Normfest je nezbytné zadání uživatelského jména a hesla. Při zadávání těchto dat dbejte bezpodmínečně na psaní malých a velkých písmen.
Pokud jste zapomněli heslo, můžete si jej vyžádat v přihlašovací sekci, v části „Zapomenuté heslo“. 

Jak můžu změnit své údaje?

V sekci „Účet“ existuje bod „Změna uživatelských dat“. Zde můžete změnit adresu a heslo. Změny budou platné při dalším přihlášení.

Zapomenuté heslo – co teď?

V přihlašovací sekci naleznete bod „Zapomenuté heslo“. Zde můžete do prázdného pole zadat svoji e-mailovou adresu a odeslat. Heslo Vám pak bude obratem zasláno na tuto adresu.

Můžu heslo změnit sám/sama?

Heslo, které jsme Vám zaslali, si můžete podle svého přaní manuálně změnit v sekci „Účet“ v bodu „Změna uživatelských dat“.